sâmbătă, 11 iunie 2011

Celulele stem adulte vindeca infectia HIV!, sustin cercetatorii.

15 decembrie 2010:  o echipa de cercetatori a afirmat ca un pacient german a fost vindecat de HIV si leucemie dupa primirea un transplant de celulele stem recoltate din maduva osoasa a unui donator rezistent la HIV.
“ Rezultatele noastrea arata ca vindecare de HIV a fost realizata in cazul acestui pacient”, au scris autorii de la Universitatea de medicina Charite din Berlin intr-un articol publicat pe site-ul web al revistei Blood.
Pacientul Timotei Ray Brown in varsta de 44 de ani a fost diagnosticat mai intai cu HIV in 1995 si apoi cu leucemie in 2006.
Dupa chimioterapie intensa esuata, medicii au apelat la ultima optiune de tratament pentru pacientii care sufera de leucemie –un transplant extrem de riscant din maduva osoasa. Medicii au decis sa caute si au gasit un donator de maduva cu o mutatie genetica extrem de rara, care in facea practiv invingibil in fata infectiei cu HIV.
Acum, la 3 ani de la transplant, medicii spun ca nu au mai gasit nici o celule infectata cu HIV si astfel au declarat ca pacientul este vindecat.
Cazul extraordinar este o descoperire in ceea ce priveste utilitatea celulelor stem adulte in terapii, in timp ce principalele lor rivale, celulele stem embrionare nu au reusit pana azi sa isi dovedeasca eficienta.
In ciuda rezultatelor promitatoare din cazul lu Brown, expertii avertizeaza ca terapia utilizata in cazul lui Brown este putin probabil sa fie aplicata pe scara larga in toate infectiile HIV, avand in vedere riscul procedurii in sine si raritatea mutatiei genetice.
 De asemenea, unii avertizeaza ca desi Brown pare a fi complet vindecat, exista posibilitatea ca celulele infectate HIV sa persiste inca in organismul lui.
Cercetatorul SIDA Margaret Fischl a afirmat pentru Miami Herald: „ As putea spune ca aceasta este o cura functionala. Este un caz remarcabil!”

sursa: www.lifesitenews.com

Un comentariu:

  1. Numele meu este Victoria de la Oslo care trăiesc în Marea Britanie, vreau să depună mărturie despre Dr. Michael Osas, Dumnezeu va continua să vă binecuvânteze din belșug pentru faptele bune pe care le faci în viața oamenilor, voi continua să scriu bine și postarea de marturii despre te pe internet, am fost testat HIV pozitiv în 2011 și s-au simtit deprimat tot acest timp, până când am văzut un blog despre Dr. SAOS Micheal vindecat oameni cu ierburi și puteri spirituale, nu am crezut, dar am decis să-i dea un încerca, l-am contactat și a urmat instrucțiunile date spre surprinderea mea, am avea, de asemenea, vindecarea mea, eu sunt atât de fericit să fie vindecat, așa că am promis pentru a transmite acest mesaj către lume. Dacă aveți orice problemă sau vă sunt, de asemenea, infectate cu orice boală cum ar fi HIV / SIDA, Staphylococcus, herpes Cancer vă rugăm să trimiteți e-mail la dr.Micheal Osas-l acum herbalcure4u@gmail.com. Eu garantez pentru el 100%, poți să-mi adăuga pe facebook: coolbabytp sau coolbabytp4u@facebook.com

    RăspundețiȘtergere